Egy rákos lány naplója

Az eddigi életem története, ami talán sokakat nem érdekel, de sokaknak talán hasznos és érdekes olvasmány lehet. A részletesség igényével és nélküle a családról, szerelemről, szexről, egészségről és betegségről...

Friss topikok

  • : Sajnálatos történet. Isten pedig 1x megkegyelmezett neki, amikor azt a bizonyos melegséget érezte ... (2016.05.10. 15:24) Kórházban...
  • Judit: szia! anyukam is kemozik, es eddig sikerult a majat vedeni, ha gondolod, keress meg mailben, megi... (2008.08.29. 21:27) Itt az idő, folyt köv.
  • encike: Szia...nekem most halt meg a kutyam..farkas kutya volt..14eves, tudogyulladast kapott es abba hal... (2008.08.05. 19:16) Kutya-sztori
  • picuranyu: Szia! Hogy vagy? Rég írtál. ... (2008.04.19. 16:48) Mióta nem írok...
  • lazacazűrből: Asszem, vannak azok a pillanatok, amikor nincs szükség rá, hogy okosakat mondjunk, és vannak azok,... (2008.03.06. 13:32) Cigaretta

Linkblog

2008.01.03. 15:33 asani

Fogva tart egy álomvilág

Annyiszor elhatároztam, hogy leülök és írok, de nem megy. Rengeteg mondanivalóm, érzésem lenne, amit szeretnék megosztani veletek, de nem tudom szavakba önteni. Írnék a karácsonyról, a magányos szilveszterről, a netes barátságokról, de nem tudom eldönteni mi az, ami érdekes lehet. Ha azt írnám le, ami bennem kavarog, joggal mondhatnátok, hogy tiszta depressziós vagyok, néha megfordul a fejemben, hogy lehet hogy így is van. Pedig olyan egyszerűen ki tudnék lábalni belőle... Komoly hangulatingadozásaim vannak. Hol jó kedvem van, és madarat lehetne velem fogatni, hol pedig olyan mély magány és elkeseredés lesz rajtam úrrá, amit magam sem értek. És persze az ember ilyenkor kit bánt meg a legkönnyebben? Természetesen azokat, akik közel állnak hozzá, akik valóban őszintén és fenntartások nélkül szeretik... Nem szándékosan teszem, és bánom utána az egészet, de bocsánatot kérni képtelen vagyok.

Azt hiszem hiányzik valami az életemből... Az, hogy nőként szeressenek és én viszont szerethessek valakit. Épp tegnap gondoltam bele, hogy tulajdonképpen 16 éves korom óta folyamatos párkapcsolatban vagyok. Persze, hogy hiányzik egy férfi, mégis a kapcsolatteremtésre képtelen vagyok. Hiányozik egy barát, aki közel van, akivel közös programokat lehetne csinálni, kikapcsolódni, önfeledten nagyokat nevetni. Felépítettem magamnak egy álomvilágot, és keresem hozzá az embereket... De nagyon nehéz. Lehet, hogy inkább először embereket kellett volna keresni, és hagyni a fenébe az álomvilágot... De az álmom rabul ejtett és nem tudok szabadulni belőle... Ott vagyok benne, látom magam boldogan érzem az álmomban előforduló érzéseket, de amikor felébredek csak a magányt találom és az elkeseredettséget. Ilyenkor azt kiáltalám legszívesebben, segítsetek emberek innen kiszabadulni, de egy hang sem jön ki a torkomon. És nem is lenne, aki segíthetne, hisz ezt is nekem kell megoldanom magamnak.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://azutokornak.blog.hu/api/trackback/id/tr83283287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Snehulienka 2008.01.07. 22:28:04

Kicsit ismerős az érzés...az álomvilággal kapcsolatban...nekem volt álomvilágom sikerült is felépíteni de össze is dőlt...ha érdekel nézz be hozzám...

Tyria · http://tyria.freeblog.hu 2008.01.08. 11:55:47

Többször jövök ide, drukkolok nagyon Neked. Nehéz most, tudom.
De nincs olyan ember aki élete valamelyik szakaszában ne lenne magányos. Volt vagy lesz, de elér mindenkit, én ezt látom. Ehhez kell erő átélni, kivárni annak a valakinek a felbukkanását, aki eloszlatja a magány érzését. Álomvilágot könnyű felépíteni, de annál nehezebb valódivá tenni, vagy meglenni nélküle. Próbáld megtalálni a mindennapokban a jót, a szépet. Figyelmedet fordítsd egy közeli szerettedre (szülő, gyerek), akire eddig talán kevesebb időd jutott. Amíg mással törődünk, magunkról kicsit megfeledkezünk.

lazacazűrből 2008.01.11. 13:45:58

Szia. Úgy becsületes, ha előre bevallom, hogy 18 éves vagyok, igen kevés (bár azt hiszem, a kortársaiménál több) tapasztalattal a hátam mögött, és nem is azért vagyok itt, hogy kiteregessem ezeket. Az internet nagyon személytelen, lehet, hogy mindent félreértettem, amit itt olvastam. Mégis: te keresztülsütsz a soraidon, és igazi, élénk szeretetet ébresztesz az emberekben (vagy legalábbis bennem) magad iránt. Ennek semmi köze a betegségedhez, a melledhez, a hajadhoz, a parókádhoz. Csinos, szeretetre méltó nő vagy, nem kell, hogy azt mondd, hogy "mindegy, hogy ki, csak valaki". Nem érthetem meg a Szabival kapcsolatos döntésedet, mert nem ismerem a kapcsolatotokat, de komplett bolond az a férfi, aki egy kicsit sem figyel fel rád, és ha már egyszer ezt kijelentettem, akkor mondhatom azt is, hogy sokan lennének szívesen melletted, és szeretnének benned bármit, azért, mert a tiéd. Én nem vagyok férfi, és csakis magamért kezeskedem, de magamért teljes mértékben. Én megtapasztaltam ezt. Lehet, hogy te is, de ha nem, akkor nagyon-nagyon közel vagy hozzá. Nem kell amiatt aggódnod, hogy mi a "helyes" magatartás. Gyógyulj meg, és érezd magad nagyon-nagyon jól.
Ismered ezt a párbeszédet:
" - Mindig a következő éjszakára gondolok.
- Badarság! Gondolj az előző éjszakára!
- Nagy vagy és bölcs.
- Te meg le vagy szarva." ?
Puszillak: fruzsi
süti beállítások módosítása