Egy rákos lány naplója

Az eddigi életem története, ami talán sokakat nem érdekel, de sokaknak talán hasznos és érdekes olvasmány lehet. A részletesség igényével és nélküle a családról, szerelemről, szexről, egészségről és betegségről...

Friss topikok

  • : Sajnálatos történet. Isten pedig 1x megkegyelmezett neki, amikor azt a bizonyos melegséget érezte ... (2016.05.10. 15:24) Kórházban...
  • Judit: szia! anyukam is kemozik, es eddig sikerult a majat vedeni, ha gondolod, keress meg mailben, megi... (2008.08.29. 21:27) Itt az idő, folyt köv.
  • encike: Szia...nekem most halt meg a kutyam..farkas kutya volt..14eves, tudogyulladast kapott es abba hal... (2008.08.05. 19:16) Kutya-sztori
  • picuranyu: Szia! Hogy vagy? Rég írtál. ... (2008.04.19. 16:48) Mióta nem írok...
  • lazacazűrből: Asszem, vannak azok a pillanatok, amikor nincs szükség rá, hogy okosakat mondjunk, és vannak azok,... (2008.03.06. 13:32) Cigaretta

Linkblog

2007.11.26. 07:57 asani

Perverz vagyok...

Drága Olvasóim!

Most megint jó ideig nem voltam... bocs mindenkitől.

Egyre eseménydúsabbak a napjaim. Ami a lányomat illeti, vadul dolgozom az iskolaváltáson. A múlt héten voltam bennt a kiszemelt suliban nyílt napon. Meg kell, hogy mondjam, én még ilyet életemben nem láttam... Kedves gyerekek, kedves tanítónénik, a gyerekközpontúság pedig eszméletlenül megragadott. Ez kell/kellene nekünk. Nem nyugszom, amíg nem veszik ide fel a lányzót.

Egy hét csúszással ugyan, de megkaptam a második kemo-t. Az ég világon semmi bajom nem volt tőle, talán csak annyi, hogy egy kicsit fáradtabb voltam. Azért azt hozzá kell tenni, hogy ez most más összetételű volt, mint az előző. December első péntekjén megyek a következőre, az ismét lórugás lesz. Érdeklődve várom...

Ma van a születésnapom és egyedül töltöm. Biztos egy kis ajándékképpen, de a napokban elkezdett rohamtempóban hullani a hajam. Úgy döntöttem, meglepem magam azzal, hogy lenyíratom a hajam és megveszem a parókát. Annyi félét lehet kapni, nem is tudom, milyet fogok majd választani. Ez lesz az én perverz szülinapi ajándékom, bár tudnék jobbat is... Kíváncsi leszek, hány ismerős fog előkerülni ez alkalomból és legalább egy SMS-t dobni, hogy szakadj meg... Szerintem max 1-2. Azon gondolkodtam, hogy elveimet feladva, lehet, hogy le fogom magam fényképezni az új séróval és felrakom, hogy megnézhessétek, bár erre nem teszek ígéretet. Anno az első hajhullásnál elvi kérdés volt, hogy nem fényképezhetett le parókával senki, ez olyan babonaféle volt. Nem jött be, hisz újra ugyanott tartok, mint akkor. Lehet, hogy az ilyen elveket félre kell tenni...? Majd meglátom.

Addig is egy torta magamnak!

 A társkeresést végérvényesen befejeztem... Egy valaki van még a neten, akit kedvelek és akiért érdemes fennt maradni. Egy barát, akit még csak nem is láttam, semmi több... A lóboxról pedig már ki is jelentkeztem...

A lényeget majdnem lefelejtettem... A múlt héten boldoggá tettem magam, és befizettem egy új kombi tűzhelyet. Ha minden igaz, a napokban hozzák...

 Hát nem gyönyörű????

Egy kis leírás róla:

Új design
Nemesacél gázégő alaplap
Nemesacél kapcsolópult
Teleüveg sütőajtó
Üveg védőtető
4 gázégő: 1 erős-nagy égő, 2 normál, 1 kicsi
"Egykezes" elektromos szikragyújtás
Kétrészes edénytartó rács
Multifunkciós sütő, 3D komfort:
- alsó/felső sütés, külön alsó sütés
- felolvasztás
- 3D légkeverés
- nagy felületű/kis felületű/légkeveréses grillezés
- pizza funkció
Extra nagyméretű sütőtér: 62 liter
Elektromos programóra
Gyorsfelfűtés
Gyermekzár
Sütő működésjelző
Sütőtérvilágítás
Edénytartó fiók
GranitEmail könnyen tisztítható sütőtér-bevonat
Tartozékok:
- 2db zománcozott sütőlemez
- 1db sütőrostély
- Fúvókák PB gázra
Energiacímke:
Energiaosztály: B
Műszaki adatok:
Bal első égő teljesítmény: 3 kW
Bal hátsó égő teljesítmény: 1,7 kW
Jobb első égő teljesítmény: 1 kW
Jobb hátsó égő teljesítmény: 1,7 kW
Sütőfajta: elektromos, multifunkciós
Feszültség: 230V /1 fázis /10 A
Teljesítményfelvétel: max. 2,45 kW
Zajszint: 54,5 dB
Méret:
85 x 60 x 60 cm

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://azutokornak.blog.hu/api/trackback/id/tr33241961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2007.11.28. 16:16:23

2 napos csúszással, de nagyon boldog születésnapot kívánok!!!! :)))

asani 2007.11.29. 00:46:24

Köszönöm, kedves tőled
süti beállítások módosítása