Egy rákos lány naplója

Az eddigi életem története, ami talán sokakat nem érdekel, de sokaknak talán hasznos és érdekes olvasmány lehet. A részletesség igényével és nélküle a családról, szerelemről, szexről, egészségről és betegségről...

Friss topikok

  • : Sajnálatos történet. Isten pedig 1x megkegyelmezett neki, amikor azt a bizonyos melegséget érezte ... (2016.05.10. 15:24) Kórházban...
  • Judit: szia! anyukam is kemozik, es eddig sikerult a majat vedeni, ha gondolod, keress meg mailben, megi... (2008.08.29. 21:27) Itt az idő, folyt köv.
  • encike: Szia...nekem most halt meg a kutyam..farkas kutya volt..14eves, tudogyulladast kapott es abba hal... (2008.08.05. 19:16) Kutya-sztori
  • picuranyu: Szia! Hogy vagy? Rég írtál. ... (2008.04.19. 16:48) Mióta nem írok...
  • lazacazűrből: Asszem, vannak azok a pillanatok, amikor nincs szükség rá, hogy okosakat mondjunk, és vannak azok,... (2008.03.06. 13:32) Cigaretta

Linkblog

2008.02.04. 09:01 asani

Cigaretta

Nagy fába vágom a fejszém a mai nappal. Úgy döntöttem, lerakom a cigit. Hetek, sőt évek óta készülök rá, de nem húzhatom tovább. Volt már eddig több próbálkozásom, 3-4 napnál tovább sosem bírtam.

15 éves korom óta intenzíven dohányzom, nem keveset, és nem gyenge cigarettákkal. Mondhatom, hogy el sem tudom képzelni már az életem nélküle, más napokon ilyen tájban már 5-6 szálat biztos elszívtam. Régen játszom már a gondolattal, hogy le kéne tenni, de egyszerűbb volt kijelenteni, hogy akaratgyenge, szar alak vagyok, mint próbálkozni. Most eljött az idő. Nem puszta hóbort ez remélem, és tudom, hogy nem most kellett volna meglépni, hanem már évekkel ezelőtt. De talán sohasem késő.

Pénteken vettem magamnak tapaszt, és ma reggel felragasztottam, de máris úgy tűnik, tapasz ide vagy oda, baromira hiányzik. A kávénak nincs íze, és itt a gépnél ülni sem olyan, mint máskor. De egyelőre fegyelmezem magam és bízom benne, ha írok róla, az valamelyest pótolni fogja a hiányát. A környezetemben összesen egy embernek mondtam meg, még a közvetlen, velem élő családtagjaim sem tudják mire készülök. Talán így könnyebb lesz. De mivel nem mondtam el senkinek, itt elmondom hát mindenkinek...

Drukkoljatok nekem, hogy sikerüljön, nagyon fontos lenne...

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://azutokornak.blog.hu/api/trackback/id/tr19324141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyria · http://tyria.freeblog.hu 2008.02.04. 12:35:33

Ezt nagyon okosan teszed! Ez már hosszú ideig tartott! Drukkolok Neked! :-)

Doris · http://doris.blog.hu 2008.02.10. 08:11:24

Szia, nagyon drukkolok a cigi miatt. Mindenkinek szoktam mondani a biorezonanciás programot, mert én arra esküszöm.
Ma találtam meg a blogodat, és nagyon megrázott, azt kell mondjam. Nagyon nehéz helyzetben vagy, de nagyon jól csinálod. Gratula a kitartásodhoz és az erődhöz.

Altrix 2008.02.12. 08:12:43

Szia!

Mindig szorítok azoknak, akik elhatározzák, hogy leszoknak.
Nemrég hallottam egy mondást ilyen esetekre: nem hiányzik, ha tudsz jobbat!
Tehát meg kell találnod azt, ami jobb a bagónál.
Viszont ne ess abba a hibába, hogy másoktól várd a megoldást. Csak Te magad tudod megoldani a gondodat.
Érdeklődve várom sikerül-e!

zazu · http://zazula.freeblog.hu 2008.02.17. 17:53:48

Tegnap találtam rá a blogodra. Nem is tudom, h. lehet e ilyen helyzetben mondani valami okosat/szepet...megrazott minden egyes szavad...
Szoritok Neked, hogy jobban legyel, h. valora valjon amit szeretnel. Rem. sose adod fel!!!! Nem szabad!!!

lazacazűrből 2008.03.06. 13:32:54

Asszem, vannak azok a pillanatok, amikor nincs szükség rá, hogy okosakat mondjunk, és vannak azok, amikor nincs miért. A komoly dolgok az első, a komolytalanok a második kategóriát alkotják.:)
süti beállítások módosítása