Egy rákos lány naplója

Az eddigi életem története, ami talán sokakat nem érdekel, de sokaknak talán hasznos és érdekes olvasmány lehet. A részletesség igényével és nélküle a családról, szerelemről, szexről, egészségről és betegségről...

Friss topikok

  • : Sajnálatos történet. Isten pedig 1x megkegyelmezett neki, amikor azt a bizonyos melegséget érezte ... (2016.05.10. 15:24) Kórházban...
  • Judit: szia! anyukam is kemozik, es eddig sikerult a majat vedeni, ha gondolod, keress meg mailben, megi... (2008.08.29. 21:27) Itt az idő, folyt köv.
  • encike: Szia...nekem most halt meg a kutyam..farkas kutya volt..14eves, tudogyulladast kapott es abba hal... (2008.08.05. 19:16) Kutya-sztori
  • picuranyu: Szia! Hogy vagy? Rég írtál. ... (2008.04.19. 16:48) Mióta nem írok...
  • lazacazűrből: Asszem, vannak azok a pillanatok, amikor nincs szükség rá, hogy okosakat mondjunk, és vannak azok,... (2008.03.06. 13:32) Cigaretta

Linkblog

2007.12.27. 22:36 asani

Éljünk a pillanatnak...

Vannak pillanatok, amiért érdemes élni. Ma volt egy pár ilyenben részem... A lányommal korcsolyázni voltunk. Amilyen nehezen indultam neki, olyan jól sikerült. Rettegtem tőle, hogy elesek a jégen, és eltöröm a csontjaimat, de nem mertem neki mondani. Felvettük a nyúlcipőt és mentünk... Egy olyan pályán voltunk, ahol eddig még soha. Kicsi és kevesen vannak rajta, de nagyon barátságos hely. Valahogy varázsa van.

Nagyon jól éreztük magunkat. A kezdeti félelmeim szép lassan elmúltak és a végére már úgy faroltam a jégen, mint megboldogult lánykoromban. Egy kicsit visszarepültem abba az időbe. Közben a jégről felkopott kásából golyókat gyúrtunk, dobáltuk egymást, fogócskáztunk és néha pedig nagyokat estünk, ahogy egymást meglöktük. Boldog voltam és felszabadult, régen éreztem már ilyen gátlástalanul jól magam. Szerintem másoknak is feltűnt, mert mintha sokan irígykedve néztek volna minket. Aztán megismerkedtünk egy apukával és a lányával. Érdekes volt, mindkét lány ugyanannyi idős volt, ugyanúgy hívták őket, még a vezetéknevük is azonos, és ugyanolyan lovas kesztyűjük volt. Utána már négyesben koriztunk és nagyokat nevettünk apukán, akinek életében volt először korcsolya a lábán. Telve élményekkel és fájó szívvel jöttünk haza és faltuk be a tegnapi rántott húst.

Megegyeztünk, hogy minden héten egyszer ezentúl korizni fogunk....

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://azutokornak.blog.hu/api/trackback/id/tr10276802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2007.12.31. 10:29:59

Nagyon Boldog új évet kívánok!
puszi
süti beállítások módosítása