Egy rákos lány naplója

Az eddigi életem története, ami talán sokakat nem érdekel, de sokaknak talán hasznos és érdekes olvasmány lehet. A részletesség igényével és nélküle a családról, szerelemről, szexről, egészségről és betegségről...

Friss topikok

  • : Sajnálatos történet. Isten pedig 1x megkegyelmezett neki, amikor azt a bizonyos melegséget érezte ... (2016.05.10. 15:24) Kórházban...
  • Judit: szia! anyukam is kemozik, es eddig sikerult a majat vedeni, ha gondolod, keress meg mailben, megi... (2008.08.29. 21:27) Itt az idő, folyt köv.
  • encike: Szia...nekem most halt meg a kutyam..farkas kutya volt..14eves, tudogyulladast kapott es abba hal... (2008.08.05. 19:16) Kutya-sztori
  • picuranyu: Szia! Hogy vagy? Rég írtál. ... (2008.04.19. 16:48) Mióta nem írok...
  • lazacazűrből: Asszem, vannak azok a pillanatok, amikor nincs szükség rá, hogy okosakat mondjunk, és vannak azok,... (2008.03.06. 13:32) Cigaretta

Linkblog

2007.11.15. 09:44 asani

Első kemo

Drága Olvasóim!

Az elmúlt napokban igencsak elhanyagoltalak titeket, ezért elnézést kérek. Tudom, hogy egyre többen vannak, akik várnák a bejegyzéseim és rendszeresen olvasnának, de elég sűrű volt az életem mostanában.

Ami a legfontosabb, hogy pénteken megkaptam az első kemoterápiát. Hát meg kell, hogy mondjam, én még ilyet életemben nem éreztem... Mint aki a sárga földig be volt rúgva. Még folyott belém a cucc, de már éreztem, hogy a szemem nem bírom nyitvatartani, a nyelvem nem forgott és úgy szédültem, mintha legalább intravénásan belémnyomtak volna egy-két üveg vodkát. Aztán pedig jött a legnagyobb élvezet... Ilyen állapotban vezetni 35 km-t. Mint a hülye részeg disznó énekeltem a kocsiban, és közben minden autónak 4 lámpája volt, aki jött velem szemben. Amíg a városban álltam a dugóban, nem volt gond, csak utána, amikor haladni kellett. Ha akkor elkap egy rendőr tuti, hogy a detoxig meg sem állok... De sajnos muszály voltam kocsiba ülni... Van hatszáz ismerősöm kocsival, egy ex-férjem, aki állítólag segít és mellettem áll, de hazavinni senki sem képes...

A rákövetkező pár nap igen érdekesen telt... Bármennyire szerettem volna pihenni, aludni nem tudtam, sőt hajnalig kukorékolok, napközben pedig a csajszi miatt nem vagyok képes egy jót szundikálni. Ő az egészből mit sem tudhat, csak annyit egyelőre, hogy anya most más kezelést kapott és fáradtabb. Szombaton olyan voltam és egy az egyben olyan érzésem volt, mint aki totál másnapos. Szédültem, zavart a fény is, fájt a fejem és minden porcikám és olyan hányingerem volt, hogy majd beledöglöttem. Amit megettem, az pedig ahol bement, garantáltan ugyanott távozott. Ettől függetlenül nem volt olyan rossz, mint annakidején... 

Vasárnap jobban voltam így aztán beiktattam estére egy randit. Voltak balul elsült részei, de alapvetően jól sikerült... Azt hiszem kedvelem a fiút, ha nem beszélünk, hiányzik máris... Lehet, hogy még a végén szerelmes is leszek? Ennél többet erről most nem írnék, mert tudom, hogy Ő is olvas...

A kezelés következtében kezdek "kivirágozni". Olyan ragyás kezd lenni a fejem, mint egy kamaszlánynak, de állítólag ez teljesen normális. Hát én ezt rosszul viselem... Amennyire nem érdekel, hogy annak a valakinek, aki majd végig fogja velem ezt csinálni milyen a külseje, hogy néz ki, annál jobban érdekel, hogy én hogy nézek ki. És kezdek egyre szarabbul... És még hogy fogok.... Tudom, hogy ez egy múló állapot, épp azt számoltam, hogyha minden jól megy, február végére túlleszek a kemo-n és talán jövő június-júliusban már a parókát sem kell majd hordanom. Jó lenne már ott tartani és egy fél évvel öregebbnek lenni.... Most valahogy úgy hajtanám az időt, de b....meg, nem akar sietni, sőt egyre hosszabbnak tűnnek a napok.

Pénteken kapom az újabb dózist. Az már állítólag nem lesz ilyen rossz, kevesebb mellékhatása lesz, mert most majd más szert kapok. Nem hajlandók hetente berúgatni....:) Pedig esküszöm, az jólesett, csak az utána következő napok ne lettek volna....

 

Ui: valaki legyen olyan drága és árulja el nekem, hogy lehet ide képet feltenni....

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://azutokornak.blog.hu/api/trackback/id/tr47229673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2007.11.17. 16:49:40

Szia! Örülök, hogy újra írtál, és hogy a történtekhez képest jól vagy.
Szorítok neked, hogy az újabb dózist is jól viseld, amennyire lehet.

Tudom, hogy ez egy szörnyű időszak, mi is keresztül mentünk már ezen. :(

Képet pedig úgy tudsz beilleszteni, hogy feltöltöd a képet a blogodba a file kezelőben az image-hez. És mikor már ott van, akkor a képet a bejegyzésbe bele tudod illeszteni. Van egy olyan ikon, hogy kép beillesztése. Remélem sikerülni fog.
Puszi

süti beállítások módosítása