Egy rákos lány naplója

Az eddigi életem története, ami talán sokakat nem érdekel, de sokaknak talán hasznos és érdekes olvasmány lehet. A részletesség igényével és nélküle a családról, szerelemről, szexről, egészségről és betegségről...

Friss topikok

  • : Sajnálatos történet. Isten pedig 1x megkegyelmezett neki, amikor azt a bizonyos melegséget érezte ... (2016.05.10. 15:24) Kórházban...
  • Judit: szia! anyukam is kemozik, es eddig sikerult a majat vedeni, ha gondolod, keress meg mailben, megi... (2008.08.29. 21:27) Itt az idő, folyt köv.
  • encike: Szia...nekem most halt meg a kutyam..farkas kutya volt..14eves, tudogyulladast kapott es abba hal... (2008.08.05. 19:16) Kutya-sztori
  • picuranyu: Szia! Hogy vagy? Rég írtál. ... (2008.04.19. 16:48) Mióta nem írok...
  • lazacazűrből: Asszem, vannak azok a pillanatok, amikor nincs szükség rá, hogy okosakat mondjunk, és vannak azok,... (2008.03.06. 13:32) Cigaretta

Linkblog

2007.09.21. 08:36 asani

Folyt. köv.

Drága Olvasóim!

Az első kommentre vártam, kíváncsi voltam, hogy rajtam kívül valaki olvassa-e még az irományom, vagy feleslegesen koptatom az újjaim. Köszönöm vizibicikli.

Szóval ezután nem sok minden történt, mint írtam már felszabadultam. Anyu valahol sejtette, hogy mi zajlik bennem, ezért egy kicsit szabadjára engedett. Innentől fogva jöhettek hozzánk a barátnők és mivel akkoriban 14 éves voltam, kezdtem felfedezni, hogy fiúk is vannak a világon és nem csak arra jók, hogy "üssük" őket. Félreértés ne essék, azért az első szexuális kapcsolatom nem ebben az időben történt, de a randik, az első csók és a barátok akkoriban mindennél többet jelentettek. Meg is lett az eredménye, mert a 8. félévi bizonyítványom siralmas lett. Ott álltam a továbbtanulás küszöbén, és egy középiskola sem akart velem szóba állni, még felvételizni sem akartak behívni. Ahova véletlenül behívtak, ott a mellettem ülőnek segítettem, őt felvették, engem nem. Lett volna ismerős, aki el tudta volna intézni, hogy bekerüljek, de anyu nem akart protekciót kérni. Nem a büszkesége volt, ami visszatartotta, hanem az, hogy megkapjam az első úgymond igazi pofonom az élettől és tanuljak a következményekből. Én is egyre inkább éreztem, hogy ég a lábam alatt a talaj, és gőzerővel tanulni kezdtem, a 8. évvégi bizonyítványom majdnem kitűnő lett, de akkor már hiába... A középiskola elúszott, nekem pedig egy gyors- és gépíró szakiskola maradt. Oda viszont minden további nélkül felvettek. Az első tanítási napon rájöttem, hogy miért...

Az iskola kapujában elkapott egy lány, aki már akkor nagyon szimpatikus volt. Megbeszéltük, hogy mindketten ide fogunk járni, és a véletlen úgy hozta, hogy osztálytársak lettünk. Ő lett az, akinek köszönhetem, hogy azt az egy évet, amit ott töltöttem, valahogy átvészeltem. Mostanában sokat kerestem, de nem tudok a nyomára bukkanni. Azóta már biztos férje, családja van neki is. Kíváncsi lennék, hogyan alakult az élete. Szóval: Kis félénk lányként beléptem az osztályterembe, és az első utamba eső padba beültünk figyeltem, és hüledeztem. Azok között, akik szépen lassan szálingóztak be a terembe, egy sem volt, aki valamiért tetszett volna. Hát még amikor elkezdtek beszélgetni... Az egyik elmesélte, hogy előző este milyen ragasztót szívott, a másik pedig azzal dicsekedett, hogy mit csináltak a barátjával. Én pedig csak ültem ott, hallgattam, elképedtem és sírtam magamban, hogy hova kerültem. El sem tudom mondani, hogy mennyire kilógtam a sorból. Elhatároztam, hogy innen mielőbb le kell lépnem. Szerencsére a jó tanulóknak ez könnyen ment, és kaptam egy olyan lehetőséget, hogy abban az esetben, ha első év végére kitűnő lesz a bizonyítványom, átmehetek ugyanabban az iskolában, de szakközepes osztályba, és kezdhetem az középiskolát újra. Gondolom mondanom sem kell, hogy éltem a lehetőséggel és a rákövetkező évet már másik osztályban kezdtem.

Ez volt az az időszak is, amikor kialakult az első komoly párkapcsolatom. A megismerkedésünk érdekes volt, a Margitszigeten történt a buszmegállóban. Még mondja nekem valaki, hogy nem lehet bárhol ismerkedni.:) A fiú (nevezzük nevén: Laci) leszólított, én pedig mivel elég morcos hangulatban voltam, elég bunkó módon válaszoltam neki. Ettől függetlenül ő nem szaladt el, és míg kb. 5 percet vártunk a buszra és elmentünk vele talán 2 megállót, máris megbeszéltük a másnapi randit. Másnap találkoztunk, aztán megint, és megint. Ez így ment 1,5 évig...

Most egy kis szünet, de még folytatom...

2 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://azutokornak.blog.hu/api/trackback/id/tr49172084

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 177578 2019.02.26. 09:54:53

Viccországban bejelentenek - Örülünk, Vincent?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vizibicikli 2007.09.22. 12:39:03

Ne várj a kommentekre.
A te blogod "elbeszélő".
Várom a folytatást.

Loletta (törölt) 2007.09.22. 16:04:50

Szia!
Szeretettem volna, hogy tudd (bár hozzászólni a bejegyzéseidhez nem tudok saját fájó emlékek felelevenítése nélkül) én olvasom a blogodat, ha ez számít neked.
Szia:
Loletta
jegyzetek.blog.hu
süti beállítások módosítása